Audiències: TV3 continua líder amb la millor valoració de qualitat de la història

TV3 amplia el lideratge i aconsegueix una valoració qualitativa altíssima

Actualitzat

TV3 és més líder encara. Amb les dades del març s'aconsegueix l'arrencada d'any més bona dels últims sis anys i un rècord històric de qualitat. Els informatius lideren la cursa amb contundència i ocupen els primers llocs dels programes més vistos.

El 3/24 té la millor arrencada de la seva història. I el 324.cat dobla l'audiència en només un any i triplica els usuaris diaris a l'aplicació mòbil.


18 dels 20 programes més vistos

Les audiències del més de març són clares: Dels 20 programes més vistos al març, tots, excepte dos, són de TV3. Ha estat la cadena més vista 30 dies dels 31 del mes de març.

Televisió de Catalunya aquest mes, obté una quota de pantalla del 14,8%, a més de 5 punts d'Antena 3, la cadena classificada en segon lloc amb ubn 9,5%.

TV3 És líder absoluta del març, per vuitè més consecutiu. A més, creix respecte al mes de febrer i és la cadena que guanya més audiència. Assoleix la millor arrencada des del 2012 en aquest primer trimestre.

 

 

Rècord de qualitat

TV3 aconsegueix al març el rècord històric de valoració qualitativa, segons l'empresa alemanya líder en estudis de mercat GFK, amb una puntuació del 8,5. Mai abans cap cadena generalista havia aconseguit aquesta valoració.

 

Referència informativa

Televisió de Catalunya és la referència indiscutible de la informació i l'última hora a Catalunya. En els programes informatius, els telenotícies, els especials, "Els matins" i "Més 324" no tenen rival.

Els informatius són líders en totes les seves edicions. Encapçalen cada dia el rànquing dels programes més vistos, amb una audiència mitjana de més del 25%. El programa més vist va ser el TN Vespre del 25 de març, el dia de la detenció de Carles Puigdemont a Alemanya.

 

Els informatius es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu, amb un índex del 8,6, el més alt de la seva història, i també són líders en credibilitat amb una puntuació del 96%.

El 3/24 ha tancat el mes de març amb més d'un 2% d'audiència mitjana. Aconsegueix així la millor arrencada d'any de tota la seva història. Fa 15 anys, es va posar en marxa el canal d'informació contínua de TV3.

Més de 4,6 milions de catalans han vist el 3/24 des de començament d'any. Més que dobla l'audiència de l'altre canal de 24 hores.

 

 

Líders a Twitter

Aquesta web, el 324.cat, no para de créixer i és líder a Twitter, amb gairebé mig milió de seguidors. Som referència també a Facebook i ara estrena canal a Instagram.

El web ha doblat l'audiència en només un any i ha superat aquest març l'1,3 milions d'usuaris únics. Això al web, però a més a l'app ha triplicat els seguidors diaris.

El portal de la CCMA registra un creixement del 26% respecte el març de fa un any amb 3,4 milions d'usuaris únics. El consum de vídeo en directe i a la carta ha superat els 10,7 milions de reproduccions aquest mes, un 44% més que el març de l'any passat.

 

 

També en entreteniment

L'èxit de la programació d'entreteniment, ficció i esports també és clau en el lideratge, amb grans resultats de "Tot es mou" o l'estrena de rècord de la nova temporada de "Joc de cuines". També les sèries,"Com si fos ahir" i "Benvinguts a la família", o "Està passant", "Polònia" i "FAQS".

"Joc de cartes", estrenat aquest mes de març, ha fet el seu rècord històric en el segon capítol de la temporada amb un 20,4%, superant l'estrena i tots els programes de la primera temporada.

 

 

"Com si fos ahir" ha fet rècord de temporada aquest març, i "Preguntes freqüents" lidera per 27a setmana consecutiva la seva franja, i TV3 els dissabtes.

VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut