Antoni Vives s'endinsa en la postguerra amb la seva última novel·la, 'Les banderes de l'1 d'abril'

Barcelona (ACN).- "Aquesta novel·la neix d'una necessitat molt personal i íntima d'explicar-me alguna cosa sobre les arrels d'allò que sóc i, per extensió, d'allò que som". Així explica Antoni Vives (Barcelona, 1965) la gestació de 'Les banderes de l'1 d'abril' (La Magrana), la seva última novel·la. Si a 'El somni de Farringdon Road', guanyadora del Crexells, es va endinsar en la Guerra Civil, aquí explora narrativament la postguerra a través de tres personatges: la Misericòrdia, 'la Pasionaria Chinchón'; el falangista Jesús i el Julián, cap de família d'una de les cases fortes de Chinchón. "Cal que hi hagi novel·lística associada al que representen els elements fonamentals de la nostra societat", ha dit l'autor.
Antoni Vives s'endinsa en la postguerra amb la seva última novel·la, 'Les banderes de l'1 d'abril'

Antoni Vives s'endinsa en la postguerra amb la seva última novel·la, 'Les banderes de l'1 d'abril'

Barcelona (ACN).- "Aquesta novel·la neix d'una necessitat molt personal i íntima d'explicar-me alguna cosa sobre les arrels d'allò que sóc i, per extensió, d'allò que som". Així explica Antoni Vives (Barcelona, 1965) la gestació de 'Les banderes de l'1 d'abril' (La Magrana), la seva última novel·la. Si a 'El somni de Farringdon Road', guanyadora del Crexells, es va endinsar en la Guerra Civil, aquí explora narrativament la postguerra a través de tres personatges: la Misericòrdia, 'la Pasionaria Chinchón'; el falangista Jesús i el Julián, cap de família d'una de les cases fortes de Chinchón. "Cal que hi hagi novel·lística associada al que representen els elements fonamentals de la nostra societat", ha dit l'autor.