Anguera afirma que durant el seu mandat a l'Agència Catalana de Consum no hi va haver reclamacions contra les preferents

Barcelona (ACN).- Les denúncies que es van presentar davant l'Agència Catalana de Consum (ACC) l'any 2010 van arribar a 4.562 i d'aquestes només el 2% estaven relacionades en males praxis del sistema financer, segons Jordi Anguera, director de l'organisme entre el gener del 2007 i febrer del 2011. Anguera ha comparegut davant el Parlament i ha afirmat que en aquell període no es va presentar cap reclamació de consumidors contra la comercialització de preferents i per tant l'ACC no podia conèixer la forma com s'estaven col·locant. Jordi Anguera ha dit que en tot cas qui tenia la responsabilitat de vigilar aquestes emissions era el supervisor i regulador, qui sí tenia tota la informació del sector.
Anguera afirma que durant el seu mandat a l'Agència Catalana de Consum no hi va haver reclamacions contra les preferents

Anguera afirma que durant el seu mandat a l'Agència Catalana de Consum no hi va haver reclamacions contra les preferents

Barcelona (ACN).- Les denúncies que es van presentar davant l'Agència Catalana de Consum (ACC) l'any 2010 van arribar a 4.562 i d'aquestes només el 2% estaven relacionades en males praxis del sistema financer, segons Jordi Anguera, director de l'organisme entre el gener del 2007 i febrer del 2011. Anguera ha comparegut davant el Parlament i ha afirmat que en aquell període no es va presentar cap reclamació de consumidors contra la comercialització de preferents i per tant l'ACC no podia conèixer la forma com s'estaven col·locant. Jordi Anguera ha dit que en tot cas qui tenia la responsabilitat de vigilar aquestes emissions era el supervisor i regulador, qui sí tenia tota la informació del sector.