Amposta estrena una nova marca turística que integra els símbols del riu, el pont penjant i el delta de l'Ebre

Amposta (ACN).- Amposta estrena una nova marca turística amb un logotip que integra el riu, el pont penjant i el delta de l'Ebre dins de la silueta de la lletra 'A' que identifica la ciutat. La imatge de la marca 'Amposta-Delta de l'Ebre', que es podrà veure al nou espai Delta Quilòmetre 0, és la nova aposta de l'Ajuntament en matèria de promoció per de difondre i potenciar l'oferta del municipi en tots els àmbits. En aquest sentit, el logotip, que ha estat creat per l'empresa Simbòlic Comunicació, s'integrarà i adaptarà a la imatge de les diverses accions i esdeveniments al llarg de l'any. L'alcalde d'Amposta, Manel Ferré, ha defensat que la nova marca potenciï l'hemidelta dret de l'Ebre, el "gran desconegut".
Amposta estrena una nova marca turística que integra els símbols del riu, el pont penjant i el delta de l'Ebre

Amposta estrena una nova marca turística que integra els símbols del riu, el pont penjant i el delta de l'Ebre

Amposta (ACN).- Amposta estrena una nova marca turística amb un logotip que integra el riu, el pont penjant i el delta de l'Ebre dins de la silueta de la lletra 'A' que identifica la ciutat. La imatge de la marca 'Amposta-Delta de l'Ebre', que es podrà veure al nou espai Delta Quilòmetre 0, és la nova aposta de l'Ajuntament en matèria de promoció per de difondre i potenciar l'oferta del municipi en tots els àmbits. En aquest sentit, el logotip, que ha estat creat per l'empresa Simbòlic Comunicació, s'integrarà i adaptarà a la imatge de les diverses accions i esdeveniments al llarg de l'any. L'alcalde d'Amposta, Manel Ferré, ha defensat que la nova marca potenciï l'hemidelta dret de l'Ebre, el "gran desconegut".