La presentació de Trips
La presentació de Trips

Airbnb amplia el seu negoci i oferirà vols i activitats com una agència de viatges

RedaccióActualitzat

Airbnb, l'empresa nord-americana que ha revolucionat el món de l'allotjament, vol ser alguna cosa més. Ha presentat a Los Angeles la nova plataforma Trips, que afegeix una diversa oferta de serveis complementaris i la converteixen, de fet, en una mena d'agència de viatges.

La companyia posa a l'abast dels seus usuaris vols, sortides culturals o serveis de guies turístics. Els seus directius asseguren que els nous serveis busquen oferir experiències úniques als viatgers.

De moment, el servei només estarà disponible en 12 ciutats, cap d'elles catalana. Són Los Angeles, San Francisco, Miami, Detroit, l'Havana, Londres, París, Florència, Nairobi, Ciutat del Cap, Tòquio i Seül. L'objectiu d'Airbnb és anar ampliant l'oferta.

Amb només vuit anys d'antiguitat, Airbnb ofereix tres milions d'allotjaments a tot el món, cap dels quals no són de la seva propietat.

El creixement de l'empresa no està exempt de problemes, com l'enfrontament amb nombroses administracions locals, per la falta de regulació, o amb els hotelers, que els consideren competència deslleial.

Anar al contingut