AENA sancionarà Flightcare pel col·lapse en la facturació de maletes dels últims dies

Després dels retards del cap de setmana, l'aeroport del Prat torna a viure aquests dies aglomeracions i cues als taulells de facturació. L'ens gestor, AENA, ja ha anunciat que sancionarà l'empresa de "handling" Flightcare pels problemes amb la facturació de les maletes d'aquests últims dies. L'aeroport del Prat acusa la companyia de no tenir prou personal per oferir el servei en condicions. Un fet que ha reconegut aquesta empresa, en un comunicat publicat en diversos diaris, i en què també demana disculpes. Amb tot, els responsables de l'aeroport afirmen que el caos viscut aquests dies també es deu a l'increment de viatgers durant les vacances, quan hi ha un moviment diari de 100.000 passatgers.
AENA sancionarà Flightcare pel col·lapse en la facturació de maletes dels últims dies
El Prat de Llobregat

AENA sancionarà Flightcare pel col·lapse en la facturació de maletes dels últims dies

Després dels retards del cap de setmana, l'aeroport del Prat torna a viure aquests dies aglomeracions i cues als taulells de facturació. L'ens gestor, AENA, ja ha anunciat que sancionarà l'empresa de "handling" Flightcare pels problemes amb la facturació de les maletes d'aquests últims dies. L'aeroport del Prat acusa la companyia de no tenir prou personal per oferir el servei en condicions. Un fet que ha reconegut aquesta empresa, en un comunicat publicat en diversos diaris, i en què també demana disculpes. Amb tot, els responsables de l'aeroport afirmen que el caos viscut aquests dies també es deu a l'increment de viatgers durant les vacances, quan hi ha un moviment diari de 100.000 passatgers.
Actualitzat

La companyia d'assistència a terra Flightcare, a la que AENA ha expedientat per les incidències del cap de setmana en la càrrega i descàrrega d'equipatges, ha reconegut que els problemes es van produir a causa d'una "falta conjuntural de personal". La companyia afegeix que "s'han pres totes les mesures necessàries perquè aquesta situació no es torni a repetir en un futur" i manifesta les seves "disculpes a tots els usuaris i a AENA pels trastorns ocasionats".

Flightcare, controlada majoritàriament per Fomento de Construcciones i Contratas, és una de les quatre companyies d'assistència a terra que operen a l'aeroport del Prat després que Iberia en perdés la concessió ara fa un any. La companyia dóna servei a quinze aeroports europeus i a més de 230 aerolínies.