Lleida

Actel reconeix dificultats per introduir al mercat la fruita pelada

La cooperativa lleidatana Actel reconeix que s'està trobant amb dificultats per introduir la mercat la gamma de fruita fresca, tallada i pelada que comercialitza amb el nom de Mama Fruta. Actel va posar a la venda el nou producte a principis del 2003 amb les varietats de poma Golden i pera Conference.

Actualitzat
El vicepresident i responsable de fruita de la cooperativa, Josep Mulet, ha afirmat que un any després de posar a la venda Mama Fruta encara s'està generant la demanda molt a poc a poc. Per això, Actel està buscant nous mètodes d'implantació al mercat reforçant les vies de comercialització. Segons Mulet, entre els principals objectius ara hi ha la distribució de producte a través d'empreses de càtering i també pel sistema de "vending", és a dir, la venda del producte a través de màquines expenedores. Actel va invertir en la posada en marxa del nou producte 2,8 milions d'euros.
Anar al contingut