Abertis admet que la xarxa estatal d'autopistes perjudica Catalunya perquè és "totalment inharmònica i desequilibrada"

Girona (ACN).- El director general d'Abertis, Josep Lluís Giménez, ha carregat les tintes contra l'Estat per aixecar una xarxa d'autopistes "totalment inharmònica, desequilibrada" i que ha creat "un greuge comparatiu" per a Catalunya. Giménez ha negat que Foment negociï amb Acesa allargar la concessió de l'AP-7 a canvi de salvar les radials de Madrid i ha instat l'Estat a buscar una solució que solucioni els desequilibris. El director "entén" els qui es neguen a pagar els peatges per denunciar la situació, però adverteix que com a concessionària "tenen dret" a cobrar i que així actuaran. Per a Giménez, qui ha de pagar els plats trencats no és la concessionària sinó l'Estat i la Generalitat per permetre el sistema.
Abertis admet que la xarxa estatal d'autopistes perjudica Catalunya perquè és "totalment inharmònica i desequilibrada"

Abertis admet que la xarxa estatal d'autopistes perjudica Catalunya perquè és "totalment inharmònica i desequilibrada"

Girona (ACN).- El director general d'Abertis, Josep Lluís Giménez, ha carregat les tintes contra l'Estat per aixecar una xarxa d'autopistes "totalment inharmònica, desequilibrada" i que ha creat "un greuge comparatiu" per a Catalunya. Giménez ha negat que Foment negociï amb Acesa allargar la concessió de l'AP-7 a canvi de salvar les radials de Madrid i ha instat l'Estat a buscar una solució que solucioni els desequilibris. El director "entén" els qui es neguen a pagar els peatges per denunciar la situació, però adverteix que com a concessionària "tenen dret" a cobrar i que així actuaran. Per a Giménez, qui ha de pagar els plats trencats no és la concessionària sinó l'Estat i la Generalitat per permetre el sistema.