Zara, la marca líder del grup Inditex, ja ven a través d'internet

Zara, la marca principal del gegant tèxtil gallec Inditex, ja ven la seva roba a través d'internet. Zara ja té operativa a partir d'avui la seva primera botiga virtual a l'estat espanyol. Un nou format de venda que també serà possible en altres països de la Unió Europea, com Alemanya, França o Itàlia. L'aposta d'Inditex per llançar la botiga virtual de Zara podria, a més, impulsar el desenvolupament del comerç de roba per internet a Espanya, un camp en el qual Mango i Women'secret han estat precursores. Segons un estudi de màrqueting, la venda virtual de moda generarà unes vendes de 370 milions d'euros aquest 2010, xifra que es podria duplicar el 2011.

Actualitzat
Els preus de la roba Zara per internet són els mateixos que a les botigues físiques i es podran realitzar amb targetes de crèdit, de dèbit i en PayPal, a més de l'Affinitty Card a Espanya.

El client podrà escollir entre recollir la seva compra a la botiga que esculli, on la seva compra arribarà en un termini de tres a cinc dies sense cap cost, o pagar 3,95 euros i rebre-ho a casa en un termini de dos a tres dies. A més, també hi ha un servei d'entrega urgent al domicili per 6 euros addicionals.

La pàgina web accessible per ordinadors i dispositius mòbils s'ha adaptat per a l'ocasió i, aviat s'afegiran aplicacions per a l'iPhone i l'iPad. La marca de roba també ha inclòs la geolocalització en el seu servei i un sistema d'observació que han anomenat "superzoom" que permet veure la roba amb gran detall i des de diferents perspectives.
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut