Treuen a la venda una nina de Michelle Obama

Una empresa fabricant de joguines posarà a la venda el mes que ve una nina de la primera dama dels EUA, Michelle Obama, amb el seu segell distintiu: els braços al descobert. La nina, d'uns quinze centímetres, es vendrà per uns 12,99 dòlars cadascuna i s'unirà a les que ja hi ha del president Obama i de les filles de la parella, Sasha i Malia. Segons l'empresa fabricant, la nina no està pensada per als nens, sinó per als adults "que col·leccionaven joguines durant la seva infantesa i que no han perdut aquest entusiasme".
Treuen a la venda una nina de Michelle Obama
Washington

Treuen a la venda una nina de Michelle Obama

Una empresa fabricant de joguines posarà a la venda el mes que ve una nina de la primera dama dels EUA, Michelle Obama, amb el seu segell distintiu: els braços al descobert. La nina, d'uns quinze centímetres, es vendrà per uns 12,99 dòlars cadascuna i s'unirà a les que ja hi ha del president Obama i de les filles de la parella, Sasha i Malia. Segons l'empresa fabricant, la nina no està pensada per als nens, sinó per als adults "que col·leccionaven joguines durant la seva infantesa i que no han perdut aquest entusiasme".
Actualitzat
El fundador del fabricant de joguines que ha creat la nina de Michelle Obama, Jason Feinberg, ha explicat que l'empresa va començar a dissenyar el producte fa set mesos, quan el país vivia "la lluna de mel" dels primers dies del matrimoni Obama a la Casa Blanca.

"En aquells moments l'ambient polític era molt millor que ara i era evident que el país, i tot el món, estava enamorat d'aquesta dama", s'ha justificat en declaracions a la televisió CNN.

Potser l'aparició de la nina de Michelle Obama contribueixi a millorar-ne la popularitat, ara que l'enamorament ja va de baixa, segons mostren les enquestes d'opinió als EUA. Però la veritat és que la Casa Blanca va rebre malament l'aparició de les nines de les filles del matrimoni Obama. Quan la mateixa empresa va comercialitzar "la meravellosa Malia i la dolça Sasha", a Washington van reaccionar amb disgust al·legant que eren una intromissió a la vida privada de la família. A més, va considerar "inadequat usar ciutadans joves i privats amb objectius comercials". Ara, però, han preferit no fer cap tipus de valoració.

Mentrestant, l'empresa de joguines subratlla que la figura que han creat de la primera dama la mostra "amb molta classe, modesta, silenciosa", mentre que el seu marit té un aspecte de "superhome". El fabricant ha posat a la venda tres models de Michelle Obama: Amb el vestit color porpra que va lluir quan es va anunciar la campanya presidencials, el vermell i negre que duia la nit de l'elecció i el florejat amb el qual es va presentar a un programa de televisió i que va ser molt comentat.