CCRTV

TV3 estrena imatge

Dilluns que ve Televisió de Catalunya estrena nova imatge. La cadena vol donar més dinamisme i reforçar la marca. TV3 ha modificat el seu logo, d'on desapareixen les lletres TV i el fons groc, i, entre altres elements, també ha canviat la presentació dels informatius. Amb el canvi de plató i l'aportació del vídeo wall, la cadena intenta apropar l'actualitat als teleespectadors. TVC vol emmotllar-se als nous gustos dels teleespectadors, com també a l'aparició de les noves tecnologies.

Actualitzat
Nova imatge de TV3. El logo, les cortinetes, les sintonies, els separadors, els espots promocionals..., tot canviarà a partir de dilluns. Tot menys els principals senyals d'identitat de TV3: el 3 i les 4 barres, que es mantenen i es reforcen. Des dels seus inicis, l'any 83, la imatge corporativa sempre ha destacat aquests elements. L'any 1993 es va fer el primer canvi d'imatge simplificant el disseny i fent-lo més atractiu. Els responsables de la nova imatge, l'empresa francesa Gedeon, han optat per fer una variació de l'actual logo, amb el 3 lleugerament més gran, però sense encaixar-lo dins de cap marc, més lliure i versàtil, de manera que no és estàtic sinó que tindrà altres funcions. Calia renovar-se perquè la proximitat de la revolució de la televisió digital obligava a potenciar la marca TV3. Paral·lelament, els telenotícies també canvien. Aquests dies s'han enllestit els nous decorats i a partir de dilluns, els TN adopten un grafisme més càlid amb l'objectiu d'aconseguir una imatge més moderna, dinàmica i pròxima. Canvien per fora, però sobretot per dins. La nova etapa els vol donar un "segell TV3" que els diferenciï clarament de la resta de l'oferta informativa que l'espectador té al seu abast. És un pas endavant en l'aposta pels temes propis i en l'ús de tots els recursos disponibles per explicar el que ha passat a Catalunya, a Espanya i al món.
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut