S'obre al trànsit el desdoblament de la C-31 entre Platja d'Aro i Palamós

Aquest matí s'obren al trànsit tots els carrils de la C-31, l'autovia que uneix Platja d'Aro amb Palamós, al Baix Empordà. Això significa que, a partir d'ara, es podrà anar des de la sortida de l'autopista AP-7 a Maçanet de la Selva fins a Palafrugell amb tota la carretera desdoblada.
S'obre al trànsit el desdoblament de la C-31 entre Platja d'Aro i Palamós
Palamós

S'obre al trànsit el desdoblament de la C-31 entre Platja d'Aro i Palamós

Aquest matí s'obren al trànsit tots els carrils de la C-31, l'autovia que uneix Platja d'Aro amb Palamós, al Baix Empordà. Això significa que, a partir d'ara, es podrà anar des de la sortida de l'autopista AP-7 a Maçanet de la Selva fins a Palafrugell amb tota la carretera desdoblada.
Actualitzat
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge
La Generalitat i les empreses adjudicatàries s'havien fixat com a termini per finalitzar les obres de desdoblament de la C-31 el pont de Sant Joan, per la gran quantitat de cotxes que normalment fan servir aquesta via per aquesta data, que suposa la inauguració de la temporada estiuenca. Els pronòstics s'han complert i després de dos anys i prop de tres mesos d'obres els vehicles ja poden circular per dos carrils de Platja d'Aro a Palamós i a l'inrevés.

Es calcula que cada dia passen per aquesta via entre 15.000 i 19.000 vehicles, però a l'estiu la xifra pot augmentar fins als 32.000. El projecte, que es va adjudicar per 88 milions d'euros, ha permès fer, a banda d'un carril més per sentit, sis enllaços. A més, s'han instal·lat pantalles acústiques als trams on la C-31 passa per nuclis urbans.

El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, ha inaugurat acompanyat d'alcaldes de la zona i del conseller anterior, Joaquim Nadal, que va ser qui va iniciar les obres.

Ara queda pendent continuar l'ampliació de la C-31 fins a Girona, i les variants fins a la Bisbal i Bordils. Recoder ha reconegut la complexitat de l'obra, ja que s'ha  fet en una carretera oberta al trànsit.

VÍDEOS RELACIONATS