Microsoft ofereix prop de 45.000 milions de dòlars per comprar Yahoo

Bill Gates ha vist una oportunitat de mercat i no la vol deixar passar. Les incerteses que viu Yahoo sobre la viabilitat del seu negoci no ha passat desapercebuda a Microsoft. El gegant de la informàtica ha aprofitat la delicada situació per fer una oferta de compra sobre el famós cercador. Està disposat a pagar 31 dòlars per acció, una xifra que en total suma uns 44.600 milions de dòlars, uns 30.000 milions d'euros. Aquesta oferta suposa un 62% més del preu que actualment cotitzen al Nasdaq els valors de Yahoo. El cercador encara no hi ha donat cap resposta.
Microsoft ofereix prop de 45.000 milions de dòlars per comprar Yahoo
San Francisco

Microsoft ofereix prop de 45.000 milions de dòlars per comprar Yahoo

Bill Gates ha vist una oportunitat de mercat i no la vol deixar passar. Les incerteses que viu Yahoo sobre la viabilitat del seu negoci no ha passat desapercebuda a Microsoft. El gegant de la informàtica ha aprofitat la delicada situació per fer una oferta de compra sobre el famós cercador. Està disposat a pagar 31 dòlars per acció, una xifra que en total suma uns 44.600 milions de dòlars, uns 30.000 milions d'euros. Aquesta oferta suposa un 62% més del preu que actualment cotitzen al Nasdaq els valors de Yahoo. El cercador encara no hi ha donat cap resposta.
Actualitzat
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge
No és el primer cop que Microsoft intenta comprar Yahoo, però aquest cop la recessió mundial i els dubtes econòmics del cercador juguen a favor del gegant de la informàtica. Ara ofereix al Consell d'Administració de Yahoo uns 30.000 milions d'euros a través d'una quantitat en efectiu i un paquet d'accions del gegant nord-americà. Microsoft confia que l'operació rebi l'aprovació, amb l'objectiu de completar la transacció durant el segon semestre del 2008.

Segons ha expressat el cap executiu de Microsoft, Steve Ballmer, l'empresa té un gran respecte pel portal i aposta per treballar conjuntament per oferir millores als consumidors, usuaris, anunciants i publicistes. Amb la compra, asseguren, les dues companyies es posicionarien per poder competir en el mercat dels serveis en línia. De fet, la companyia de Bill Gates apunta que les dues empreses podrien aconseguir sinergies que generarien un mínim de 1.000 milions de dòlars anuals.

NOTÍCIES RELACIONADES

VÍDEOS RELACIONATS

ÀUDIOS RELACIONATS