La Paeria equipararà les guarderies municipals amb ordinadors de pantalla tàctil a partir del curs vinent

L'Ajuntament de Lleida, en col·laboració amb l'empresa Microsoft, proveirà ordinadors personals de pantalla tàctil a totes les guarderies municipals de la ciutat a partir del curs que ve. El consistori estendrà, així, a les disset guarderies l'experiència que aquest curs ha provat amb èxit a la del barri de Cappont. Un grup de mig centenar d'infants s'han convertit en els primers catalans d'entre un i dos anys que han fet servir un ordinador tàctil a l'aula de l'escola bressol.
La Paeria equipararà les guarderies municipals amb ordinadors de pantalla tàctil a partir del curs vinent
Lleida

La Paeria equipararà les guarderies municipals amb ordinadors de pantalla tàctil a partir del curs vinent

L'Ajuntament de Lleida, en col·laboració amb l'empresa Microsoft, proveirà ordinadors personals de pantalla tàctil a totes les guarderies municipals de la ciutat a partir del curs que ve. El consistori estendrà, així, a les disset guarderies l'experiència que aquest curs ha provat amb èxit a la del barri de Cappont. Un grup de mig centenar d'infants s'han convertit en els primers catalans d'entre un i dos anys que han fet servir un ordinador tàctil a l'aula de l'escola bressol.
Actualitzat
L'Escola Bressol Municipal del barri de Cappont de Lleida fa un any que ha incorporat un Tablet PC a les aules. Segons la directora del centre, Aurora Roma, aquest ordinador tàctil és "una eina més" que ajuda els infants en la seva educació i que els introdueix les noves tecnologies en la vida quotidiana.

La Paeria ja ha anunciat que, de cara al curs que ve, s'instal·laran dos ordinadors tàctils més a l'Escola Bressol de Cappont i que aquesta iniciativa pionera s'estendrà a altres guarderies de la ciutat. Això implica formar els professors perquè puguin personalitzar les activitats que els alumnes poden fer als terminals. El pas següent serà donar llibertat als alumnes perquè en facin ús sense que cap educador ho supervisi ni els guiï.