El grup de blogs catalans Estol.cat estrena una aplicació per a mòbil

Els emprenedors no solen aturar-se gaire i quan tenen un proojecte en circulació ja rumien amb el següent. Aqeust és el cas de molts dels actors de la "internet catalana" i també el de Jordi Serra, un professional de Cardedeu que des d'avui afegeix a les seves guies locals i el paquet de blogs temàtics que impulsa una aplicació per a mòbil.
El grup de blogs catalans Estol.cat estrena una aplicació per a mòbil
janquim

El grup de blogs catalans Estol.cat estrena una aplicació per a mòbil

Els emprenedors no solen aturar-se gaire i quan tenen un proojecte en circulació ja rumien amb el següent. Aqeust és el cas de molts dels actors de la "internet catalana" i també el de Jordi Serra, un professional de Cardedeu que des d'avui afegeix a les seves guies locals i el paquet de blogs temàtics que impulsa una aplicació per a mòbil.
Actualitzat
Estol.cat és una xarxa de blogs en català que prova de construir una sinèrgia entre les diverses publicacions temàtiques, amb la intenció de consolidar un model català dels anomenats "blogs verticals". Aquest aplec de blogs va néixer el 2009 i ja ha aconseguit un cert ressò mediàtic.

Des d'avui, aquest projecte fa un pas més amb la posada en circulació d'una aplicació per a mòbil que permet ser un lector d'aquests blogs sense necessitat de seure davant d'un ordinador.

Com expliquen ells mateixos, l'aplicació és útil per als iPhone i l'iPod. Han dedicat uns quants mesos al seu desenvolupament i la seva pretensió és millorar l'accés als blogs d'Estol.cat. El desenvolupament ha anat a càrrec de Jordi Sirvent.

Emprenedor amb iniciativa

Estol.cat és un paquet de blogs, amb assumptes diversos que van des del cinema o l'esport fins a l'humor. El seu blog "Bits Catalans" és el més veterà d'un grup notable de publicacions digitals en català que s'ocupen de tecnologia i l'entorn digital.

El seu impulsor és Jordi Serra, que des d'Artífecs ha llançat altres iniciatives com ara unes guies digitals orientades a poblacions concretes, que es diferencien dels models més coneguts per la seva manera d'enfocar el servei.

La decisió de crear una aplicació per a mòbil confirma que cada vegada més els creadors de continguts busquen aquest contacte amb els usuaris del mòbil, que creixen fins a modificar de manera substancial la relació entre els continguts digitals i els seus consumidors.



NOTÍCIES RELACIONADES