Comencen les obres de remodelació del Circuit de Catalunya per millorar-ne alguns dels revolts

La Federació Internacional de l'Automòbil ha escollit el Gran Premi que es va disputar al Circuit de Catalunya el 4 de maig, la millor cursa de la temporada de Fórmula 1. Esperonats per aquesta distinció, els organitzadors treballen per millorar la prova l'any que ve, i, en aquest sentit, han començat les obres per modificar un dels revolts del circuit. Tot ha d'estar a punt a mitjans de gener, perquè els diferents equips puguin fer les proves prèvies al començament de la temporada. Per cert, Televisió de Catalunya s'ha assegurat dos anys més els drets de transmissió del Mundial de Fórmula 1.
Comencen les obres de remodelació del Circuit de Catalunya per millorar-ne alguns dels revolts
Montmeló

Comencen les obres de remodelació del Circuit de Catalunya per millorar-ne alguns dels revolts

La Federació Internacional de l'Automòbil ha escollit el Gran Premi que es va disputar al Circuit de Catalunya el 4 de maig, la millor cursa de la temporada de Fórmula 1. Esperonats per aquesta distinció, els organitzadors treballen per millorar la prova l'any que ve, i, en aquest sentit, han començat les obres per modificar un dels revolts del circuit. Tot ha d'estar a punt a mitjans de gener, perquè els diferents equips puguin fer les proves prèvies al començament de la temporada. Per cert, Televisió de Catalunya s'ha assegurat dos anys més els drets de transmissió del Mundial de Fórmula 1.
Actualitzat
Aquests dies, i fins al 15 de gener, el Circuit de Catalunya està en plena remodelació per millorar alguns punts de cara a les competicions de la temporada que ve. Un dels més destacats el trobem al revolt de "la Caixa", on s'incorpora una nova variant destinada exclusivament a la Fórmula 1. El traçat que hi havia fins ara es mantindrà per a les competicions de motociclisme, però hi haurà un nou punt de frenada a l'entrada de l'estadi. L'angle serà més tancat i enllaçarà amb el revolt de Banc Sabadell per una recta de 100 metres. El fet que aquest revolt sigui més ample i que tingui un gran marge darrere de pista asfaltada, farà que els cotxes es disputin més aquest tram. D'aquesta manera les curses seran més espectaculars, i més en aquest punt que està situat prop del final del circuit. Un altre dels canvis destacats és la millora de l'accés a les tribunes L i M gràcies a l'ampliació del pont de Repsol. També s'estan modificant els murs de protecció exteriors dels revolts de Repsol i Seat per evitar accidents com el de Kato, precisament per la proximitat d'aquests murs a la pista.