Caprabo llança una campanya per vendre "igual o més barat" que Mercadona

La companyia llança una campanya per defensar que és igual de competitiva que el seu principal competidor. Cada dia es publicarà la comparativa de preus de 2.500 productes de les dues cadenes. Si quan el client faci la compra l'import final supera el cost que tindria a la cadena valenciana, rebrà un import amb la diferència perquè se li descompti la pròxima vegada.
Caprabo llança una campanya per vendre "igual o més barat" que Mercadona
Barcelona

Caprabo llança una campanya per vendre "igual o més barat" que Mercadona

La companyia llança una campanya per defensar que és igual de competitiva que el seu principal competidor. Cada dia es publicarà la comparativa de preus de 2.500 productes de les dues cadenes. Si quan el client faci la compra l'import final supera el cost que tindria a la cadena valenciana, rebrà un import amb la diferència perquè se li descompti la pròxima vegada.
Redacció
Els responsables de Caprabo han presentat la campanya. (Foto: ACN)

Caprabo defensa que és "tan competitiva com qualsevol altra" cadena. (Foto: ACN)

La cadena de supermercats Caprabo s'ha llançat a la caça i captura dels clients de Mercadona. L'empresa ha llançat una campanya, "El Comparador", amb la qual garanteix que ven "igual o més barat" que la cadena valenciana. Cada dia es publicarà la comparativa de preus de 2.500 productes de les dues cadenes, tant de marques, com de marca blanca i frescos. Si quan el client faci la compra l'import final supera el cost que tindria a Mercadona, a l'hora de passar per caixa -física o per internet- rebrà un cupó amb la diferència, que se li descomptarà a la pròxima compra.

Una empresa externa s'encarregarà de renovar cada dia la llista de productes comparats, dels quals un 47% seran de marca fabricant, un 35%, Hacendado o Eroski i un 18%, productes frescos. La llista es podrà consultar al detall a la pàgina web de Caprabo.

El director general de la cadena, Alberto Ojinaga, ha destacat que la campanya és "valenta i arriscada" perquè el consumidor no hi està acostumat. L'objectiu, ha dit, no és entrar en una guerra de preus, sinó fidelitzar la clientela i demostrar que Caprabo "és tan competitiva com qualsevol altra". Tot i això, ha admès que no aspiren a ser "els més barats del mercat" sinó que aposten per "la qualitat, les primeres marques i els productes frescos".

Per beneficiar-se de la campanya cal tenir la targeta client i fer una compra mínima de 10 euros.