7 bloguers espanyols visitaran Catalunya i ho explicaran a través de minube.com

Set bloguers espanyols visitaran Catalunya i donaran a conèixer la seva experiència a través de la plataforma de viatges minube.com. Aquests són alguns dels bloguers més actius i influents d'aquesta plataforma. Les opinions i les fotografies que generin arribaran als usuaris de minube.com i als seus seguidors de Twitter i Facebook.
7 bloguers espanyols visitaran Catalunya i ho explicaran a través de minube.com
Barcelona

7 bloguers espanyols visitaran Catalunya i ho explicaran a través de minube.com

Set bloguers espanyols visitaran Catalunya i donaran a conèixer la seva experiència a través de la plataforma de viatges minube.com. Aquests són alguns dels bloguers més actius i influents d'aquesta plataforma. Les opinions i les fotografies que generin arribaran als usuaris de minube.com i als seus seguidors de Twitter i Facebook.
Redacció
Imatge de la façana de la catedral de Barcelona

Set bloguers espanyols recorreran Catalunya i ho explicaran a minube.com.

Set bloguers espanyols, procedents de diferents comunitats, han estat escollits per visitar Catalunya, i explicaran la seva experiència a través de la plataforma de viatges minube.com. Aquests són alguns dels bloguers espanyols més actius i influents d'aquesta plataforma, i les opinions i les fotografies que generin durant aquest viatge arribaran als usuaris de minube.com, així com als seus seguidors de Twitter i Facebook.

L'Agència Catalana de Turisme (ACT) ha dissenyat un programa en què els bloguers recorreran Catalunya per conèixer l'oferta de cultura, gastronomia i turisme actiu i de natura.

El seguiment del viatge es pot fer a través de l'etiqueta #catalunyaexperience, a Twitter, del web http://bloctrip.catalunya.com i de Facebook http://www.facebook.catalunya.com/catalunyaexperience.

El "blogtrip" organitzat al maig per l'ACT, en què van participar nou bloguers del Canadà, el Regne Unit i els Estats Units, va aconseguir 23 milions d'impressions de l'etiqueta #catalunyaexperience, va generar més de 3.000 tuits, que van arribar a més d'un milió de comptes diferents de Twitter, i va etiquetar 481 fotografies a la xarxa Instagram.