34 empreses catalanes i 26 operadors turístics internacionals participen en el Delta Birding Festival a Amposta

ACN Barcelona.-Un total de 34 empreses catalanes i 26 operadors turístics internacionals procedents d'una desena de mercats europeus participen des d'aquest divendres i fins diumenge en el Birding Festival amb l'objectiu de comercialitzar el turisme actiu i de natura. Es tracta d'una trobada organitzada per l'Agència Catalana de Turisme a l'espai MónNatura Delta de l'Ebre a Amposta. El director general de Turisme, Octavi Bono, ha destacat que aquesta comercialització "va adreçada a afavorir els actors del sector turístic i la seva competitivitat". En total, s'espera que es produeixin 400 entrevistes durant aquesta cita, que també ha inclòs un viatge de familiarització per les marques turístiques Paisatges de Barcelona, Pirineus, Terres de Lleida, Terres de l'Ebre i Costa Daurada.

Els operadors que hi participen són procedents de França, Itàlia, Regne Unit, Suècia, Finlàndia, Irlanda, Alemanya, Països Baixos, Bèlgica i de la resta de l'Estat.Amb la voluntat de disposar d'un programa de treball específic que cobrís el segment de l'ecoturisme, l'Agència Catalana de Turisme va crear aquesta marca per aglutinar a totes aquelles empreses que treballen de manera segmentada aquest producte. La distinció permet agrupar aquelles experiències on la motivació general és la d'estar en contacte amb la natura gràcies a activitats que permetin la contemplació, l'observació i la participació en la conservació del medi, sempre de manera respectuosa. En poden formar part agències de viatge especialitzades, allotjaments preparats i sensibilitzats per atendre aquest tipus de turista; entitats de promoció turística; empreses de serveis i activitats com ara observació de fauna, itineraris en rius i espais marins, passejades per espais d'interès geològic, fotografia de natura, observació del cel, ecoturisme científic o activitats educatives als parcs, entre d'altres. Catalunya compta amb més del 30% de la superfície protegida, per tant els parcs són infraestructures clau que permetran la creació del producte turístic.

Anar al contingut