2.000 passatgers diaris del TAV entre Figueres i Barcelona són nous usuaris que han canviat el cotxe pel tren

Girona (ACN).- L'entrada en servei de l'alta velocitat entre Figueres i Barcelona ha fet que, diàriament, unes 2.000 persones que fins ara feien el trajecte en cotxe hagin optat pel tren. El Departament de Territori i Sostenibilitat, amb les dades a la mà, sosté que el TAV, sobretot, "ha permès captar usuaris nous que fins ara es desplaçaven en cotxe fins a Barcelona". La contrapartida és, però, que el tren convencional -la línia R11- ha perdut usuaris, sobretot els caps de setmana. En concret, el descens de passatgers als Mitja Distància es troba entre un 11% i un 14,5% . De mitjana, uns 1.100 viatgers que abans agafaven el tren convencional ara fan servir els combois Avant i els TAV per anar i tornar de Barcelona.
2.000 passatgers diaris del TAV entre Figueres i Barcelona són nous usuaris que han canviat el cotxe pel tren

2.000 passatgers diaris del TAV entre Figueres i Barcelona són nous usuaris que han canviat el cotxe pel tren

Girona (ACN).- L'entrada en servei de l'alta velocitat entre Figueres i Barcelona ha fet que, diàriament, unes 2.000 persones que fins ara feien el trajecte en cotxe hagin optat pel tren. El Departament de Territori i Sostenibilitat, amb les dades a la mà, sosté que el TAV, sobretot, "ha permès captar usuaris nous que fins ara es desplaçaven en cotxe fins a Barcelona". La contrapartida és, però, que el tren convencional -la línia R11- ha perdut usuaris, sobretot els caps de setmana. En concret, el descens de passatgers als Mitja Distància es troba entre un 11% i un 14,5% . De mitjana, uns 1.100 viatgers que abans agafaven el tren convencional ara fan servir els combois Avant i els TAV per anar i tornar de Barcelona.