Representants de les 16 empreses que formen part del Club dels Mecenes de FiraTàrrega 2017. Imatge del 26 de juliol del 2017. (Horitzontal)
Representants de les 16 empreses que formen part del Club dels Mecenes de FiraTàrrega 2017. Imatge del 26 de juliol del 2017. (Horitzontal)

16 empreses es comprometen amb el territori i la cultura en el Club dels Mecenes de FiraTàrrega 2017

Actualitzat

ACN Tàrrega.-Un total de 16 empreses formen part del Club dels Mecenes de FiraTàrrega 2017. Aquesta plataforma de mecenatge, creada fa 15 anys, serveix perquè les empreses del territori s'uneixin al projecte cultural de la Fira i hi donin suport. El principal objectiu del Club és que les empreses adquireixin un paquet d'entrades d'espectacles de FiraTàrrega a un preu especial de col·laboració. El Club també és un aparador per a aquelles empreses que comparteixen la sensibilitat pel mecenatge cultural i una fórmula d'implicació al territori que les acull. La Fira, per la seva banda, ofereix a les empreses una sèrie d'avantatges en l'àmbit del prestigi, de la imatge i de les relacions públiques. Aquest dimecres va tenir lloc al Museu Comarcal de l'Urgell la presentació de la programació de FiraTàrrega 2017, que tondrà lloc del 7 al 10 de setembre, als mecenes, a càrrec de Jordi Duran, director artístic del certamen.

FiraTàrrega dona impuls al Club dels Mecenes, amb la intenció d'arribar a un ventall ampli d'empreses del territori i aprofundir en el propòsit amb el qual aquest Club va néixer l'any 2002, implicar el teixit empresarial del territori en el projecte cultural de FiraTàrrega per acostar empresa, ciutat i certamen.Enguany FiraTàrrega compta amb el mecenatge de Diari Segre, Alsa, Banc Sabadell, Borges, Consorci per la Gestió de Residus Urbans de l'Urgell, Ros Roca, Falip Navarro, Manufactures Vall Benaiges (Zero), Tallers Celestí Farré, AutoNayox, Semat, Jaucar Oil, Sorea, Cotecnica, Grup Clos Pons i Sopura Química.

Anar al contingut